VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY SPOLEČNOSTI 4DCOWORK S.R.O.

PORADENSKO-EXEKUTIVNÍ KANCELÁŘ

1. Úvodní ustanovení

1.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky („Podmínky“) stanovují smluvní podmínky, za kterých Vám jako klientovi naše společnost 4DCoWork s.r.o. IČ: 04945794, Vinohradská 3881, Mělník, 276 01, Zapsaná v obchodním rejstříku, vedeném Městským soudem v Praze, spisová značka C, vložka 256083 („Společnost“) poskytuje ve smlouvě o poskytování služeb („Smlouva“) specifikované poradenské a exekutivní služby.

1.2. Pokud se ujednání obsažená přímo v textu Smlouvy odchylují od těchto Podmínek, mají přednost ujednání obsažená ve Smlouvě.

1.3. Společnost Vám bude poskytovat poradenské služby specifikované ve Smlouvě, konkrétně technické poradenství, informace v souvislosti s majetkovou situací a její evidencí dle smlouvy. Nejedná se o investiční poradenství, finanční poradenství ani formu zprostředkování finančních produktů. V případě, že má Klient zájem o některou z výše uvedených neposkytovaných služeb finančního charakteru, může ho Společnost odkázat na některého z partnerů či k tomu oprávněnou třetí stranu.

2. Uzavření a změny Smlouvy

2.1. Smlouva je uzavírána osobně nebo formou elektronické komunikace. Při uzavření smlouvy se za akceptaci považuje uhrazení Společností vystavené faktury na základě smluvené služby obsahující její popis. Doložení rozsahu může být formou přílohy v zaslané elektronické komunikaci, kde obě strany vyjadřují souhlas s akceptací uvedeného návrhu.

2.2. Obsah smlouvy se řídí Podmínkami, jejichž obsah je zde podrobně pospán, v případě individuální dohody dle domluvy obou stran při podepisování smlouvy. Klient není oprávněn v návrhu Smlouvy provádět jakékoliv změny bez předchozí dohody se Společností. K případným takto provedeným změnám se při ujednání Smlouvy nepřihlíží.

2.3. Tyto Podmínky a Ceník je Společnost oprávněna jednostranně měnit. O změně Podmínek a Ceníku Vás budeme informovat emailem, a to alespoň jeden měsíc před zamýšleným datem účinnosti změny. Možnost smlouvu vypovědět lze oboustranně kdykoli v průběhu jejího trvání k datu výročí smlouvy. Výročí smlouvy je dáno formou odměny společnosti, měsíční či roční. Viz bod. 8.4. Výpověď začíná běžet posledním dnem měsíce, v němž bylo zasláno oznámení na email druhé strany a výpovědní doba trvá do doby výročí smlouvy. Výpověď zašlete emailem na adresu info@karnolt.cz.

3. Rozsah poskytovaných služeb

3.1. Společnost dle těchto Podmínek poskytuje klientovi dva druhy služeb: Aktivní správu majetku (Tvorba majetkového reportu a Průběžné služby evidence a upomínkování) a ve vyšším rozsahu zajištění konkrétních exekutivních kroků dle domluveného rozsahu (Individuální rozsah exekutivy dle požadavků klienta, schválený Společností)

3.2. Jednorázová služba Tvorba majetkového reportu a navazující pravidelná služba Průběžné služby evidence a upomínkování spočívá v sestavení majetkového reportu na základě informací, které klient poskytne. Individuální rozsah exekutivy dle požadavků klienta, schválený Společností je službou jednorázovou, poskytnutou za předem kalkulovanou odměnu. Její podmínky jsou vždy stanoveny před samotným uzavřením konkrétní smlouvy a nejsou předmětem těchto podmínek. Za individuální rozsah exekutivy dle požadavků klienta, schválený Společností je možné požadovat od klienta odměnu viz bod 8.

4. Prohlášení klienta

4.1. Uzavřením Smlouvy klient potvrzuje, že:

  1. a) před uzavřením Smlouvy se seznámil se všemi dokumenty, ceníkem a popisem rozsahu služeb na webových stránkách https://karnolt.cz/
  2. b) poskytne Společnosti úplné a pravdivé informace požadovaných Společností pro tvorbu nabídky a návrhu Smlouvy

4.2. Uzavřením Smlouvy dáváte souhlas s tím, že Vám budeme informace týkající se Smlouvy, správy vašeho majetku, rizik spojených s nedodržením termínů z reportu vycházejících a další informace, které budou předmětem smlouvy, poskytovat elektronicky. Informace Vám budeme poskytovat v podobě, která Vám umožní je po celou dobu trvání Smlouvy reprodukovat v nezměněné podobě (například soubor PDF). Pokud půjde o informace určené Vám osobně, zašleme Vám je emailem. Pokud půjde o informace, které nejsou určeny Vám osobně, budou k dispozici ke stažení na internetových stránkách Společnosti.

5. Práva a povinnosti Společnosti

5.1. Společnost je povinna:

  1. a) jednat při poskytování služeb s odbornou péčí;
  2. b) vycházet z údajů poskytnutých klientem o svých majetkových poměrech a situaci a poskytovat Klientovi jen takové rady a informace, které těmto informacím odpovídají;

5.2. Společnost je oprávněna:

  1. a) požádat Klienta o prokázání jeho totožnosti platným průkazem totožnosti;
  2. b) účtovat Klientovi za své služby odměnu dle Ceníku;
  3. c) přerušit poskytování služeb dle Smlouvy v případě, že Klient bude v prodlení s úhradou odměny po dobu delší než 10 pracovních dnů;
  4. d) jednostranně měnit Podmínky a Ceník, a to způsobem uvedeným ve Smlouvě.

6.Práva a povinnosti klienta

6.1. Vaše povinnosti jako Klienta jsou:

  1. a) poskytnout Společnosti pravdivé údaje o svých o svých majetkových poměrech a situaci a sdělit Společnosti veškeré změny v těchto údajích;
  2. b) zaplatit Společnosti za poskytnuté služby odměnu dle Ceníku;

7.Podmínky poskytování služeb správy majetkového portfolia

Tvorba majetkového reportu a Průběžné služby evidence a upomínkování

7.1. Jedná se o jednorázovou službu tvorby správy majetkového portfolia. V jejím rámci Vám Společnost za fixní odměnu sestaví komplexní report majetkového portfolia dle šablony, jejíž obsah se může měnit a bude předložena klientovi před uzavřením smlouvy.

7.2. Smlouva o Tvorbě majetkového reportu a Průběžné služby evidence a upomínkování se uzavírá způsobem uvedeným výše v článku 2.2.

7.3. V rámci přípravy smlouvy v několika krocích vyplníte elektronický nebo písemný dotazník ohledně stávající majetkové situaci, finančním zázemí a finančních cílech a plánech. Na základě těchto informací Vám Společnost obratem poskytne elektronický nebo písemný dokument s názvem majetkový report, který bude přehledně shrnovat Vámi poskytnuté informace.

7.4. Odměna za tuto službu je stanovená v Ceníku a je splatná do 7 dnů na účet Společnosti.

7.5. U této služby poskytuje Společnost záruku spokojenosti v délce 30 dnů od předání majetkového reportu emailem nebo osobně. V této lhůtě můžete od Smlouvy odstoupit způsobem uvedeným níže v článku 9.3. Podmínek. Po doručení výpovědi Vám vrátíme na Vámi určený účet odměnu.

7.6. Společnost upozorňuje, že majetkový report je závislý na kvalitě a rozsahu informací, které jí byly klientem poskytnuty při sběru dat a na základě vyplnění dotazníku Společnosti. V případě jakékoliv změny doporučujme obrátit se na Společnost se žádostí o aktualizaci majetkového reportu

7.7. Poskytnutím majetkového reportu je Smlouva ze strany Společnosti splněna a již není ani pro Společnost ani klienta dále závazná.

8. Odměna Společnosti

8.1. Společnosti za poskytnuté služby náleží odměna dle Smlouvy a Ceníku publikovaného na internetových stránkách Společnosti.

8.2. Odměna za služby může být jednorázová nebo průběžná, a to dle charakteru služby.

8.3. Za využití služby jednorázového charakteru, jehož rozsah je specifikován zvlášť vytvořenou objednávkou klienta, je stanovena fixní hodinová sazba či fixní cena za dodání služby s jejímž rozsahem jsou obě strany předem seznámeny a je akceptován formou elektronické komunikace, náleží Společností jednorázová odměna, splatná na základě vystavené faktury.

8.4. Za využívání služby Aktivní správy majetku – Tvorbě majetkového reportu a Průběžné služby evidence a upomínkování vzniká Společnosti nárok na odměnu průběžně po celou dobu trvání Smlouvy.

Průběžná odměna může mít dvě formy, z nichž každá udává jiné výročí smlouvy:

  1. a) měsíční poplatek dle ceníku uveřejněného na webových stránkách Společnosti https://karnolt.cz/#cenik, kde výše odměny je neměnná bez předchozí domluvy a platí výše uvedená k datu podpisu smlouvy a jedná se o měsíční výročí smlouvy a/nebo;
  2. b) roční poplatek dle ceníku uveřejněného na webových stránkách Společnosti https://karnolt.cz/#cenik, kde výše odměny je neměnná bez předchozí domluvy a platí výše uvedená k datu podpisu smlouvy a jedná se o roční výročí smlouvy. Roční poplatek je jedenáctinásobek měsíčního poplatku.

9. Ochrana spotřebitele

9.1. Klienti Společnosti jsou spotřebitelé, kterým právní řád přiznává zvláštní ochranu při uzavírání smluv prostřednictvím sítě internet.

9.2. Z toho důvodu má klient právo odstoupit od Smlouvy ve lhůtě 14 dní od jejího uzavření prostřednictvím sítě internet. V případě uzavření Smlouvy pouze na službu Tvorba majetkového reportu a Průběžné služby evidence a upomínkování poskytuje Společnost tzv. záruku spokojenosti, v rámci které můžete od Smlouvy odstoupit až 30 dnů od obdržení majetkového reportu emailem nebo osobně.

9.3. Pokud se klient rozhodne využít svého práva odstoupit od Smlouvy, postačí, když v příslušné lhůtě doručí na adresu info@karnolt.cz email, který obsahuje oznámení o odstoupení od Smlouvy. Pokud využíváte záruku spokojenosti, uveďte v emailu i číslo účtu, na který chcete vrátit odměnu.

9.4. Při odstoupení od Smlouvy zruší Společnost Váš přístup do aplikací rozšířené reality, který je zpřístupněn pouze platícím klientům.

10. Definice pojmů

Pojmy uvedené v těchto Podmínkách mají stejný význam, jako ve Smlouvě není-li uvedeno jinak: „Podmínky“ jsou tyto všeobecné obchodní podmínky platné k datu 2.9. 2023. „Společnost“ je 4DCoWork s.r.o. IČ: 04945794, Vinohradská 3881, Mělník, 276 01, Zapsaná v obchodním rejstříku, vedeném Městským soudem v Praze, spisová značka C, vložka 256083. „Smlouva“ je smlouva o poskytování poradensko-exekutivních a evidenčních služeb uzavřená Klientem. „Ceník“ je ujednání o odměně Společnosti dostupný na internetových stránkách Společnosti.

11. Závěrečná ustanovení

11.1. Podmínky a Smlouva se řídí českým právem a případné spory mezi klientem a Společností budou řešeny před českými soudy.

Datum vydání a účinnosti těchto Všeobecných obchodních podmínek je 2. 9. 2023

Přejít nahoru